Google Apps

Google Apps je set uredskih (office) alata dostupnih putem interneta na vlastitoj internet domeni, omogućavajući tvrtkama jednostavnije i financijski prihvatljivije upravljanje softverskim potrebama i resursima. Infrastruktura u "oblaka" (cloud) omogućuje jednostavniji pristup alatima i podacima putem interneta i mobilnih uređaja.

"Oblak" ili cloud infrastruktura podrazumijeva visoku razinu dostupnosti, neovisnost o računalu i operativnom sistemu koji koristite te gdje god postoji internet veza i internet preglednik, možete koristiti Google Apps alate. S obzirom na to kako se i podaci spremaju u "oblak", nije ih potrebno nositi sa sobom (USB stick), već im možete pristupiti u bilo koje vrijeme i s bilo kojeg mjesta.

Najčešće korišteni alati Google Apps-a su Gmail za primanje i slanje email poruka, Docs za pisanje i upravljanje dokumentima (word, excel, powerpoint, obrasci) i neizostavni Kalendar za planiranje dnevnih, tjednih i mjesečnih aktivnosti.

S obzirom na to kako je Google Apps namijenjen tvrtkama, njegova funkcionalnost je drugačija od besplatne inačice koja se dobiva uz običan Gmail adresu. Najočitija razlika je u tome što su email adrese i svi servisi dostupni putem korisničke domene te svaki korisnik ima minimalno 30Gb prostora za dokumente, emailove i sve ostale datoteke.

Korisnici Google Apps servisa imaju višu razinu kvalitete usluge, zagarantiranost dostupnosti usluge (SLA) te bržu telefonsku i email podršku.

Triton grupa d.o.o. je autoriziran reseller i integrator Google Apps usluga za područje Hrvatske te za svoje korisnike radi migracije s postojećih sustava (Exchange, POP3, IMAP, Lotus...) na Google Apps. Uz to djelatnici posjeduju i individualne certifikate Google Apps uz koje mogu pružiti kvalitetne treninge i ostale aktivnosti kako vi korisnici maksimalno iskoristili funkcionalnosti Google Apps alata.

Gmail

  • Emailovi na vlastitoj internet domeni (nesto@domena.hr)
  • 30GB prostora (dijeli se s dokumentima)
  • Bolja zaštita od virusa, trojana i phishing-a
  • Ne prikazuje oglase kao u besplatnoj inačici
  • Brza i efikasna migracija s Exchangea, POP3 ili Lotusa
  • Dostupan putem mobilnih uređaja (mobiteli / tableti)

Docs

  • Izrada i mijenjanje Word, Excel i Powerpoint datoteka u internet browseru
  • Dokumenti se spremaju u "oblak" i dostupni su u bolo koje vrijeme i s bilo kojeg uređaja
  • 30GB prostora za spremanje dokumenata (dijeli se s emailovima)
  • Export dokumenata u PDF ili html format
  • Zajednički rad na istom dokumentu dva i više korisnika (document sharing)
  • Napredni modeli dijeljenja dokumenata

Kalendar

  • Planiranje aktivnosti kroz dnevni, tjedni, mjesečni i godišnji kalendar
  • Slanje pozivnica / prihvaćanje / odbijanje sastanaka
  • Dijeljenje kalendara s kombiniranjem razina dostupnosti / preglednosti
  • Jednostavno povezivanje s Gmailom
  • Vođenje liste zadataka (taskova)
  • Korištenje više kalendara u isto vrijeme
  • Brzo i jednostavno sinkroniziranje s mobilnim uređajima

Drive

  • Virtualni diskovni prostor
  • 30GB prostora (dijeli se s emailovima)
  • Jednostavna sinkronizacija između više računala i mobilnih uređaja
  • Datoteke dostupne i putem web preglednika

Sites

  • Web hosting s nekoliko desetaka predefiniranih funkcionalnosti i templatea
  • Napredno upravljanje dozvolama (tko ima / nema pristup)
  • Optimizirano za poslovne aktivnosti / situacije

Cijene

Google Apps se plaća prema broju aktivnih korisnika. Svaki korisnik ima zagarantirane resurse i oni se ne dijele između drugih korisnika na istoj domeni / organizaciji.

Mjesečna cijena po jednom korisniku je 5 USD (dolara) ili 50 USD (dolara) kada se usluga aktivira na godinu dana.

Plaćanje se vrši u kunama prema aktualnom tečaju HNB-a te se na njega obračunava PDV u iznosu od 25%.

Migracija korisnika s postojećeg sustava (Exchange, POP3, Lotus) se posebno dogovara i cijena ovisi o kompleksnosti trenutnog stanja te o broju korisnika koji se migriraju.