Microsoft Office 365

Zajednički rad (kolaboracija) i dostupnost programskih alata za obradu teksta (Word), proračunskih tablica (Excel), prezentacija (Powerpoint) te napredne funkcionalnosti Exchange servera i Share pointa čine okosnicu oblak (cloud) rješenja razvijenog od strane Microsofta pod nazivom Office 365.

Osnovna premisa Office 365 servisa je velika prilagodba različitim veličinama te njihovim potrebama za uredskim alatima i sigurnoj i stabilnoj komunikaciji putem emaila, dijeljenju dokumenata, grupnom radu na projektima i pristupu resursima iz bilo koje lokacije i s bilo kojeg uređaja (računalo ili mobilni uređaj).

Najviše korišteni alat Office 365 servisa je email usluga koja je bazirana na Exchange tehnologiji, a kao pristupni alat koristi Outlook ili web sučelje koje simulira Outlook izgled i kompletnu funkcionalnost.

Timovi i odjeli koji razmjenjuju i/ili rade na dokumentima okosnicu svojih aktivnosti baziraju oko Share point servisa koji je smješten u "oblaku" te ne stvara dodatne kapitalne troškove hardwarea ili održavanja.

Najveća prednosti Office 365 servisa je u iznimno velikoj ušteda u poslovanju kroz manja ulaganja u servere (CAPEX), održavanje i licenci za software (OPEX). S obzirom na to kako su svi uredski alati dostupni putem internet preglednika, a podaci smješteni u "oblaku", krajnji korisnik za pristup alatima treba standardno uredsko računalo.

Triton grupa d.o.o. je do sada uspješno izvršila migraciju nekoliko korisnika s postojećih Exchange sustava na Office 365 te naši tehničari posjeduju certifikat za administraciju Office 365 alata.


E-pošta i kalendar (Exchange Online)

  • Emailovi na vlastitoj internet domeni
  • 25GB prostora za emailove
  • Zajedničko korištenje kalendara
  • Virus i SPAM zaštita

Office Web Apps

  • Microsoft Word
  • Microsoft Excel
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft OneNote
  • Uređivanje dokumenata putem web preglednika
  • 100% kompatibilnost sa standardnim uredskim alatima

Web mjesto i zajedničko korištenje datoteka

  • Web mjesto za upravljanjem projektima
  • Zajedničko / grupno korištenje datoteka
  • Dijeljenje datoteka s djelatnicima tvrtka i/ili vanjskom korisnicima/partnerima
  • Istovremeni rad više korisnika na jednom dokumentu

Izravne poruke i mrežni sastanci

  • Komunikacija putem poruka korištenjem interneta
  • Organiziranje i održavanje mrežnih sastanaka
  • Zajedničko korištenje radne površine i video prikaza
  • Mogućnost pozivanja telefonskih brojeva

Cijene

Microsoft Office 365 ima više različitih modela licenciranja i cjenovnih razreda te je za najbolje i financijski najprihvatljivije rješenje potrebno organizirati mini sastanak gdje bismo se upoznali s Vašim potrebama i trenutnom situacijom nakon čega možemo predložili adekvatno rješenje.